Més de 6.000 visites al nou blog www.raquelpicolo.net

Avui celebro els vuit mesos de raquelpicolo.net, un espai on reflexiono sobre l’escriptura i la lectura des d’una perspectiva apassionada i personal. Des del primer post a l’octubre, on parlava de com m’havia anat La setmana del llibre en catalàhe publicat  31 posts  i  he rebut més 6.000 visites.

Estic molt satisfeta d’aquesta resposta perquè raquelpicolo.net és un blog en català, només parlo d’escriptura i de lectura i, a més, no sóc una escriptora gaire coneguda. Ara veig més clar que darrera la pantalla hi ha una comunitat de lectors que segueix raquelpicolo.net. N’estic força contenta i us en dono les gràcies.

Foto: Myriam González

Al mes d’octubre de l’any passat vaig posar en marxa el nou blog-web www.raquelpicolo.net, amb la intenció d’informar de la meves activitats com a escriptora, professora d’escriptura creativa i conductora de clubs de lectura, i de disposar d’un espai on compartir les meves reflexions sobre el procés d’escriptura i algunes lectures. Cada setmana escric un post al blog, amb la intenció d’oferir continguts i propostes atractives per a les persones interessades en la creació literària, la comunicació escrita, l’escriptura terapèutica i la lectura.

Voldria que cada futur post fos més útil i interessant que l’anterior per als lectors actuals i potencials del blog. Per això us demano la vostra col·laboració. M’interessa saber què us interessa més, què us agrada, què trobeu a faltar.

Si seguiu el blog però encara no esteu inscrits, us animo a fer-ho, així cada setmana rebreu el nou post per correu electrònic.

Moltes gràcies per seguir-me i pels vostres comentaris!

Al mes de juny faré dos nous tallers d’escriptura creativa:

El 15 de juny a Vilassar de Mar: Índex. Llenguatge literari

Del 27 al 29 de juny  a Andorra Literatura i paisatge

Anuncis

9 pensaments sobre “Més de 6.000 visites al nou blog www.raquelpicolo.net

  1. M’agrada molt el blog, trobo comentaris molt interessants i que em recorden conceptes del teus tallers.
    També que ens facis propostes d’autors i llibres i que ens tinguis al dia dels teus nous cursos.

  2. Felicitats per haber tingut tantes visites en el teu blog.(ets una bona comunicadora).
    Un bon feix de coses per aprendre i per reflexionar según quines referencies o matìs que fas en els teus comentaris.
    Tarda de lectura.

  3. Hola Raquel,

    Fa un moment que he obert per primera vegada el teu blog i m’ agradat molt. Jo no faig cursets d’escriptura pero haig d’escriure per poder seguir un grau d’humanitats a l’universitat i la teva manera de comunicar m’ ha encisat.
    Perdoneu les faltes d’ortografia, no he apres mai a escriure en catala i pot esser ja va essent hora!

    Felicitats!

    I ens veiem per Ordino aviat

    Susana

  4. Retroenllaç: + 10.000 visites. Moltes gràcies! | Raquel Picolo

Deixa un comentari

