+ 10.000 visites. Moltes gràcies!

www.raquelpicolo.net ha superat de les 10.000 visites. Quan vaig passar de les 6.000 també ho vaig celebrar amb un post, i em vaig marcar la fita de les 9.000 visites pel primer any, perquè el nou és el meu número favorit i perquè em semblava una xifra ambiciosa però factible. I he superat les 10.000 visites! Tot un èxit, moltes gràcies.

Com diu Neus Arques, jo sóc la meva marca i www.raquelpicolo.net és el meu aparador. Raquel Picolo és la marca d’una empresa molt petita dedicada a la creació literària i a la promoció de l’escriptura i la lectura. Al blog parlo de llibres que he llegit, d’allò que m’interessa com a escriptora  i professora d’escriptura creativa, de la meva experiència. El blog és el meu canal d’expressió. Poder disposar d’un blog on escriure lliurement és una sort, com tenir l’opció dautopublicar-se en una plataforma d’edició. Són canals paral·lels que sumen i que, en el meu cas, em permeten apropar-me als meus alumnes i als meus lectors, que també són els meus clients, i és per als qui escric cada setmana un post i tinc cura de la web. Per celebrar les 10.000 visites he editat aquest vídeo molt senzillet, però que recull d’esperit de www.raquelpicolo.net. Desitjo que t’agradi.

Gràcies, Marta Pons, per la foto de portada, i Guillem Cárcoba, àlies El Punto 1, per la cançó, inspirada en el conte El divan.

Stefan Zweig va dir que com més ens esforcem per aprofundir en els misteris de l’art i de l’esperit, més incommensurables esdevenen i més els admirem. Em declaro una profunda admiradora de l’art en general i de la creació literària en particular.

9788495363350

Moltes gràcies!

Anuncis

4 pensaments sobre “+ 10.000 visites. Moltes gràcies!

Deixa un comentari

