Nou Taller de Conte!

El conte és un gènere literari magnífic. Contar una història en una fotografia. Muntar un petit rellotge de precisió on no sobra ni falta cap peça i que fa una llum particular. Les terres del conte em són familiars i confortables, estimulants.

No és cert que per ser escriptor s’ha de ser novel·lista. No és cert que escriure contes és un entreteniment menor. No és cert que la novel·la sigui el veritable manifest de l’escriptor de ficció ni que cal publicar una novel·la per passar l’examen de grau de l’escriptura. Són cuentos xinos! Hi ha escriptors de contes, escriptors de novel·les, escriptors de cròniques periodístiques, poetes i escriptors tot terreny. A mi el conte m’interessa especialment. El territori del conte és més que cap altre casa meva. Tinc el cap formatat per escriure contes. M’encanta llegir-los i escriure’ls.

Poe

A finals de setembre començaré un taller anual d’escriptura de conte literari als Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa. Estic il·lusionada, perquè preparar i conduir tallers d’escriptura centrats en el conte m’agrada molt. A més, la ubicació a la seu dels Amics de les Arts de Terrassa, un espai artístic i literari molt inspirador, també és molt afortunada.

Pots trobar tota la informació del taller al següent enllaç de Mirall de Glaç:

Taller de conte als Amics de les Arts de Terrassa

Anuncis

Un pensament sobre “Nou Taller de Conte!

  1. Retroenllaç: Conte d’estiu – Raquel Picolo

Deixa un comentari

